SZÁLLÍTÁS/FIZETÉS

Rendelési feltételek, regisztrációval kapcsolatos tudnivalók

 

Kérjük, hogy megrendelése elküldése előtt szíveskedjen tájékozódni a fizetési és szállítási feltételekről, mivel a megrendelését csak abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha az a rendelési feltételeknek megfelel.

Webáruházunkban 14 év alatti személyek nem vásárolhatnak[1]. A 14 éves életkor betöltéséről a vásárló jelölőnégyzetben tesz nyilatkozatot a vásárlás során.

Webáruházunkban történő rendeléshez nem kell előzetesen regisztrálnia, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat a kosár menüben kell megadnia a következő pontban ismertetett módon. Lehetősége van azonban arra, hogy megrendeléseinek egyszerűbb kezelése céljából regisztráljon vásárlóként oldalunkon. Ekkor a következő bejelentkezés alkalmával már az Ön által korábban bevitt adatok szerint készül a megrendelés. Ebben az esetben Önnek az a teendője, hogy ellenőrizze adatai pontosságát.

Amennyiben elfelejti jelszavát, a webáruház jobb felső sarkában található „bejelentkezés” ikonra kattintva megnyílik a bejelentkezési felület. E menüben az „Elfelejtettem a jelszavamat” szövegre kattinva az e-mail címe megadásával új jelszót tud igényelni. A megadott e-mail címre elküldjük Önnek új, ideiglenes jelszavát. Kérjük, hogy a „Fiókom / Jelszócsere” menüpont alatt minél előbb hozzon létre egy új jelszót. A jelszó elveszítéséből, illetéktelenekhez kerüléséből a webáruház tulajdonos semmilyen felelősséget nem vállal.

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül online vásárolhatók meg, a szállítási feltételekben megadott házhoz szállítási feltételek szerint.

 

A rendelés menete (vételi ajánlat elküldése)

Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosárba ” felirattal és piktogrammal ellátott ikon, lehetővé téve a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.

  1. A kosárba gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti, a termék kosárba kerülését a képernyőn megjelenő felirat igazolja. Ön ezt követően nyugodtan folytathatja a böngészést.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „TOVÁBB VÁSÁROLOK” gombot. A termékek kiválasztását követően ki tudja választani az Önnek megfelelő fizetési és szállítási módot. Ezt követően az adatok megadására szolgáló űrlap kitöltésével adhatja meg a szállítási és számlázási adatokat. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a „MEGRENDELÉS LEADÁSA” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését. Amennyiben regisztrációt követően bejelentkezett felhasználói fiókjába, a kosár menüben megjelennek az Ön által rögzített adatok, melyet lehetősége van pontosítani, módosítani a megrendelés elküldését megelőzően.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére 48 órán belül küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a Vállalkozási adatok segítségével. Vállalkozásunk a megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további megerősítést kérhet annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte.

 

 A megrendelések feldolgozása

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 8.00-16.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek a megrendelés elfogadásáról szóló e-mailt, szükség esetén telefonon is felvesszük a kapcsolatot a kiszállítás részleteinek egyeztetése céljából. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Amennyiben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem kap a megrendelése (vételi ajánlata) fogadásáról e-mailt, Ön az ajánlati kötöttség alól mentesül.

A Vásárló által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával a Vásárló és a Vállalkozás között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával a Vásárlót fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.

 

 A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjfizetésének módja

 

Utánvéttel történő teljesítés: A termék árát az Ön által választott szállítási módot biztosító szolgáltatónál történő átvétel során készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.

Online fizetés: A Webáruházban történő vásárlás Önnek lehetősége van bankkártyája terhére online fizetést teljesíteni az OTP Simple Pay szolgáltató oldalán.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

  1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express

 Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

  • A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
  • Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
  • A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
  • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Az adattovábbítással kapcsolatos további tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztató tartalmaz.

A vásárlást igazoló számlát a rendelés során megadott számlázási adatok alapján állítjuk ki.

Egyes egészségpénztárak elfogadják a vásárló nevére kiállított számlát is, de lehetőség van az egészségpénztárhoz benyújtandó számla kiállítására is, olyan módon, hogy a vásárló a számlázási adatokhoz az egészségpénztárának nevét, a saját nevét, tagi azonosítóját - egy sorban feltüntetve - valamint az egészségpénztárának címét adja meg

 

Szállítási információk

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

  • MPL házhozszállítás
  • MPL Postapont vagy csomagautomata.

A szállítás raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-15 munkanap.

Szállítási díj: Az ország egész területén díjmentes 16890- Ft rendelési érték felett, (Kivételt képeznek ez alól egyes különleges akciók, amelyeknél a szállítási díj külön fel van tüntetve a termék adatlapon, mert az Eladó átvállalja a teljes szállítási költséget.)

Szállítási díjak 16890- Ft rendelési érték alatt az alábbiak szerint alakulnak:

  • MPL házhozszállítással 1690- Ft,
  • MPL Postapont vagy csomagautomata esetén 1490- Ft.

Az utánvét díja 389- Ft.

Szállítással kapcsolatos reklamációk:

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben az átadás-átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni.

Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Vállalkozásnak történő megküldésével a Vásárló köteles a Vállalkozást tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. A megrendelés és a leszállított áru közötti eltérés esetében a Vállalkozás az árut saját költségén a megrendelésben szerepelő árura köteles kicserélni, ha az a Vállalkozásra nem ró aránytalan mértékű terhet és a leszállított áru a megrendelt áru helyettesítésére alkalmas. Helyettesítésre alkalmas az áru, amennyiben rendelkezik mind azon tulajdonságokkal és minőséggel, mint a megrendelőben meghatározott áru és annak ára nem haladja meg a megrendelőben meghatározott áru értékét. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Vállalkozás jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli szállítási reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Vállalkozás ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.