Viszonteladói Általános Szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF) - Letöltés

 

Tartalomjegyzék                                                                               

Tartalomjegyzék. 1

  1. A Szerződés létrejötte. 1
  2. Az Eladó adatai: 2

Domain és tárhely szolgáltató adatai: 2

Kiszállítást végző partenerek: 2

Online fizetési szolgáltató. 3

  1. Megvásárolható termékek köre. 3
  2. Árak. 3
  3. Rendelési feltételek, regisztrációval kapcsolatos tudnivalók. 3
  4. A rendelés menete (vételi ajánlat elküldése) 4
  5. A megrendelések feldolgozása. 4
  6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjfizetésének módja. 5
  7. Szállítási információk. 5
  8. Teljesítési kifogások. 6
  9. Szerzői jogok. 6
  10. Részleges érvénytelenség, magatartási kódex. 7
  11. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért 7
  12. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések, hardverrel és szoftverrel való kompatibilitás 7
  13. Adatkezelés, titoktartás. 7
  14. A Szállítási szerződés hatálya, módosítása, megszüntetése. 8
  15. Kapcsolattartás, együttműködés. 9
  16. Záró rendelkezések. 9

 

1. A Szerződés létrejötte

Jelen ÁSZF a www.emus.hu domain néven működtetett webáruház üzemeltetését végző gyógyszertár (Eladó) és a Webáruházban forgalmazott bármely termék megrendelését és adás-vételét kezdeményező nagy- és kiskereskedelmi tevékenységet végző forgalmazók (Vevő) (a továbbiakban együtt: Felek) jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Termék (jelen szerződésben): a Webáruházban forgalmazott bármely termék.

Szerződés tárgya: Az az adás-vételi szerződés, amely az Eladó és a Vevő között a webáruházban értékesített termékre leadott megrendelés elfogadásával jön létre.

 Az Eladó vállalja, hogy az általa működtetett webáruházban meghirdetett termékekre leadott rendeléseket a Vevő részére a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeknek megfelelően leszállítja és átadja.

A Vevő vállalja, hogy a terméket átveszi és a vételárat megfizeti.

A Vevő a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy a szállítási szerződés jelen ÁSZF, és a Felek írásbeli egyeztetés során meghatározott egyedi feltételei szerint jön létre.

A Szállítási szerződés a Vevő részére visszaigazolt megrendeléssel jön létre.

A Vevő abban az esetben kezdeményezhet megrendelést, ha magára nézve kötelezőnek ismeri el az Általános szerződési feltételeket. Amennyiben megrendelést kíván leadni, a szerződési feltételek elfogadásáról és a megrendelésből eredő fizetési kötelezettség tudomásul vételéről kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg. Ezen nyilatkozatát, és annak időpontjátaz Eladó elektronikusan tárolja.

A szerződés nyelve magyar.

A létrejött szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, de nem minősül írásbeli szerződésnek és azt az Eladó nem iktatja. A megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát és a megrendelés adatait, illetve a Felek közötti írásbeli dokumentáció, levelezés adatait a Vevő a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrzi.

A szerződés mindkét fél szerződésszerű teljesítésével szűnik meg. A termék tulajdonjoga a vételár Eladó felé történő teljesítéséig az Eladót illeti.

 

2. Az Eladó adatai:

(Eladó) cég neve

  Aranykereszt Patika Bt.

Székhely/levelezési cím

  4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 1.

Kiállító Hatóság

  Nyíregyházai Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási szám

  Cg.15-06-083634

Adószám

  25670806-2-15

Közösségi adószám

  HU25670806

Bankszámlaszám

  11744003-21374522

Számlavezető pénzintézet neve

   OTP Bank

Weboldal

   http://emus.hu

E-mail/elektronikus ügyfélszolgálat

   kapcsolat@emus.hu

Telefonos ügyfélszolgálat

   06-70-323-1278

Statisztikai számjel

 25670806-4773-117-15

 

Domain és tárhely szolgáltató adatai:

Bere-Net Kft.

Székhely: 4611 Jéke, Táncsics út 8.,

cégjegyzékszám: 15 09 078137

e-mail: info@forweb.hu

Kiszállítást végző partenerek:

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Postacíme: Budapest 1540 Cégjegyzékszám: 01-10-042463

Személyes ügyfélfogadás 1101 Budapest, Üllői út 114-116.

Telefonszám 06-1-767-8282

E-mail ugyfelszolgalat@posta.hu

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Székhely: 2351 Alsónémedi

GLS Európa u. 2.

e-mail: info@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

Adószám: 12369410-2-44

Közösségi adószám: HU12369410

Telefon: +36 1 802 0265

Mobil: +36 20 890-0660

 

Online fizetési szolgáltató

A SimplePay szolgáltatást biztosítja:

Az adatfeldolgozó megnevezése: OTP Mobil Kft.

Az adatfeldolgozó levelezési címe: 1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.

Az adatfeldolgozó elérhetősége: tel: +36 1/20/30/70 366 6611, e-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu 

Tudomásul veszem, hogy a(z) Aranykereszt Patika Bt. ( 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 1.) adatkezelő által a(z) [https://emus.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Név, Telefonszám, E-mail cím, Megye, Irányítószám, Város, Cím (Közterület neve,Közterület típusa, Épület, Házszám)]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff  

 

3. Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású termékek, étrend-kiegészítő termékek, egyéb egészségügyi-, ápolási, diétás élelmiszer termékek, gyógyászati segédeszközök, kozmetikumok és egyéb termékek rendelhetők meg.

 

4. Árak

A Webáruházban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak nettó értékén felül az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák. Az árak szállítási költséget nem tartalmaznak. A kosár menü a termékek ára mellett valamennyi felmerülő költséget tartalmaz.

A megrendelésének elfogadása esetén a megrendelésben feltüntetett eladási ár érvényes, abban az esetben is, ha időközben árváltozás történt.

Külön csomagolási költség a kosár menüben, illetve a termék mellett kerül feltüntetésre.

A szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része.

 

5. Rendelési feltételek, regisztrációval kapcsolatos tudnivalók

A Vevő köteles az első megrendelés kezdeményezése előtt regisztrálnia magát a Webáruházban. A Vevő regisztrációjátaz Eladó visszaigazolja, egyben partnerkódot biztosít számára, amely alapján nyilvántartja a Vevő megrendeléseit, meghatározott árengedményeket biztosíthat a Vevő részére, illetve termékforgalmi adatok elemzésére, promóciós ajánlatok megküldésére használja.

A regisztráció megadása során a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokon túl a Vevő részéről kapcsolattartóként kijelölt személy nevét és elérhetőségét is meg kell adni a szerződésszerű teljesítéshez szükséges egyeztetések lefolytatása érdekében.

Amennyiben a regisztrációt végző személy elfelejti a felhasználói fiók jelszavát, a webáruház jobb felső sarkában található „bejelentkezés” ikonra kattintva megnyílik a bejelentkezési felület. E menüben az „Elfelejtettem a jelszavamat” szövegre kattinva az e-mail címe megadásával új jelszót lehet igényelni. A megadott e-mail címre az Eladó új jelszó küld.  A Vevő számára javasolt, hogy a „Fiókom / Jelszócsere” menüpont alatt minél előbb hozzon létre egy új jelszót. A jelszó elveszítéséből, illetéktelenekhez kerüléséből a webáruház tulajdonos semmilyen felelősséget nem vállal.

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül online vásárolhatók meg, a szállítási feltételekben megadott házhoz szállítási feltételek szerint.

 

6. A rendelés menete (vételi ajánlat elküldése)

Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosárba ” felirattal és piktogrammal ellátott ikon, lehetővé téve a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.

  1. A „kosárba” gombra kattintva a terméket a Vevő Kosárba helyezheti, a termék kosárba kerülését a képernyőn megjelenő felirat igazolja. Ezt követően lehetőség van tovább folytatni a böngészést.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével lehet ellenőrizni és szerkeszteni. Lehetőség van arra, hogy a Vevő megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Amennyiben a Vevő szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „TOVÁBB VÁSÁROLOK” gombot. A termékek kiválasztását követően ki tudja választani a megfelelő fizetési és szállítási módot. Ezt követően megjelennek a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatok, amelyek pontosságáról a Vevő köteles meggyőződni.

A Vevő a „MEGRENDELÉS LEADÁSA” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

A megrendelés beérkezéséről a webáruház automatikus visszaigazolást küld. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel az Eladóval a kapcsolatot.

Az Eladó a regisztráció során megadott telefonszámon, illetve e-mail címen a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további megerősítést kérhet annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a Vevőlap kitöltője kérelmezte.

 

7. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 8.00-16.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra.

 Az Eladó a megrendelés elfogadásáról a Vevő által megadott e-mail címre e-mailt küld, illetve szükség esetén telefonon is felveszi a kapcsolatot a kiszállítás részleteinek egyeztetése céljából. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A Vevő által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával a Vevő és az Eladó között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával a Vásárlót fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.

 

8. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjfizetésének módja

Utánvéttel történő teljesítés

Online fizetés: A Webáruházban történő vásárlás Önnek lehetősége van bankkártyája terhére online fizetést teljesíteni az OTP Simple Pay szolgáltató oldalán.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Amennyiben a kiszállításr szállítólevél kiállítása mellett Pro Forma számla alapján kerül sor, a Vevő köteles az Eladó részére a termék átvételét követően 8 napon belül átutalással teljesíteni a Megrendelés értékét.

Az ellenérték részletekben történő teljesítésére kizárólag az Eladó külön írásos hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Fizetési késedelem esetén, az Eladó egymástól függetlenül:

  • a késedelem idejére a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő késedelmi kamatot számít fel;
  • fizetési késedelem esetén a teljesítésig felfüggesztheti a Vevő egyéb megrendeléseit vagy a Megrendelés következő részletének teljesítését,
  • 30 napot meghaladó fizetési késedelem esetén jogosult azonnali hatállyal felmondani a szerződést és elállhat a már leadott vagy még nem teljesített megrendelésektől, a termék feletti tulajdonjogának fenntartása mellett,
  • jogosult a Vevő jövőbeli Megrendelésének teljesítésétaz Eladó pro forma számláján feltüntetésre kerülő határidőben történő fizetés esetére korlátozni.

 

9. Szállítási információk

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

  • MPL házhozszállítás
  • MPL Postapont vagy csomagautomata.

A választott szállítási mód megváltoztatására a megrendelést követően addig van lehetősége a Vevőnek, amíg a termék kézbesítésre átadásra nem kerül.

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától, illetve előre utalás esetén a vételár beérkezésétől számított 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-15 munkanap

Szállítási díj: Az ország egész területén díjmentes 16890- Ft rendelési érték felett. (Kivételt képeznek ez alól egyes különleges akciók, amelyeknél a szállítási díj külön fel van tüntetve a termék adatlapon, mert az Eladó átvállalja a teljes szállítási költséget.)

Szállítási díjak 16890- Ft rendelési érték alatt az alábbiak szerint alakulnak:

  • MPL házhozszállítással 1690- Ft,
  • MPL Postapont vagy csomagautomata esetén 1490- Ft.

Az utánvét díja 389- Ft.

10. Teljesítési kifogások

A leszállított Terméket a szerződésszerű teljesítés ellenőrzéséhez az Eladó részére a termékkel egyidejűleg adja át Vevő részére.

A Vevő a termék átvételétaz Eladólevél aláírásával és lebélyegzésével (vagy elektronikus aláírással) köteles igazolni. A termék tulajdonjoga az átvétellel száll át a Vevőre.

A Vevő köteles a termék átvétele során az Áru mennyiségi és minőségi (áru látható hibái) vizsgálatára, amelyre a hatályos magyar Polgári törvénykönyv szabályai az irányadók.

A Vevő kizárólag írásban tehet mennyiségi kifogást.

Amennyiben a Vevő mennyiségi kifogással nem élt a termék átvételét követően, későbbaz Eladóval szemben semmilyen okból nem támaszthat ilyen igényt.

 Az Eladó haladéktalanul köteles gondoskodni a mennyiségi kifogással érintett termékek beszerzéséről, illetve pótlásáról.

A termékkel kapcsolatos minőségi kifogásra a vevő akkor jogosult, ha az nem felel meg a megmutatott vagy átadott mintáknak, illetve az adott termék hivatalosan elfogadott, hatósági engedélyben foglalt termékjellemzőinek. Egyéb minőségi kifogások közlésének a termékek átadásától számított 5 (öt) napig van helye.  A minőségi kifogást írásban kell az Eladóval közölni. Ha a minőségi hibát Vevő azért nem ismerhette fel, mert a hiba külsőleg nem volt észlelhető, az 5 (öt) napos határidő azon a napon kezdődik, amikor a Vevő a hibáról tudomást szerzett.

A szerződés teljesítési határideje – a felek ellenkező megállapodásának hiányában – a Webáruházban leadott Megrendelés esetén a megrendelés elfogadásáról szóló e-mailben feltüntetett határidő.

Ha az Eladó a teljesítési határnapon nem tud teljesíteni, póthatárnap kitűzése mellett köteles a Vevőt haladéktalanul tájékoztatni. Amennyiben a Vevő e póthatáridőt elfogadja, nem jogosultaz Eladóval szemben késedelem jogcímén kártérítést vagy bármely más igényt érvényesíteni.

A póthatáridő Eladó részéről történő elmulasztása esetén, a póthatáridőt követően a Vevő jogosult a Szállítási szerződéstől elállni, és követelheti a késedelemmel összefüggő kárainak megtérítését.

A Vevő részéről kijelölt személyt az Eladó úgy tekinti, hogy az jogosult a termék átvételén túl az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is.

 

11. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

 

12. Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

 Az Eladónak nincs a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

 

13. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

A Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítéséig lehetősége van a bevitt adatok és a kosártartalom módosítására.

A Vevő felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a hibás adatbevitelből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Vevőre hárítani.

A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

 

14. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések, hardverrel és szoftverrel való kompatibilitás

A szolgáltató a Webáruház minimum 95%-os rendelkezésre állását garantálja, éves szinten. A Webáruház üzemeltetője és a tárhelyszolgáltató az admin felületen tárolt vásárlói adatok sértetlensége, jogosultalan hozzáférés megakadályozása érdekében a tőle elvárható gondossággal választja meg a technikai és szervezési intézkedéseket. A rendelkezésre állás mérése szempontjából nem tekinthető kiesésnek a legfeljebb 1 nap időtartamú tervezett karbantartás, feltéve, hogy annak időpontjáról és várható időtartamáról Szolgáltató előre értesítette Vevőt a Honlapon.

A Honlap mindenfajta böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel együttműködik. A Honlap kommunikációja HTTPS protokollon keresztül történik, biztosítva a kommunikáció/adatbevitel titkosságát. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy indokolt esetben, bármely funkció elérhetőségét időlegesen valamennyi Felhasználó vonatkozásában felfüggessze, vagy a funkció biztosítását véglegesen megszüntesse.

 

15. Adatkezelés, titoktartás

A honlapon külön menüpontban elérhető az Adatkezelési tájékoztató részletesen tartalmazza az Eladó – EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő – adatkezelési gyakorlatát, illetve az adatkezelésben érintettek személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

Az ÁSZF alapján létrejött Szállítási szerződésben, az ahhoz kapcsolódó iratokban (e-mail) és szóbeli kommunikáció útján elhangzott információ, továbbá a Szállítási szerződés teljesítése során, vagy azzal összefüggésben az Eladóról, annak üzleti partnereiről, azok tevékenységéről tudomására jutott adat és információ üzleti titkot képez.

A vevő az üzleti titkot képező információkat harmadik személlyel nem közölheti, más módon nyilvánosságra nem hozhatja és a Szállítási szerződésből eredő jogai érvényesítésén és kötelezettségeinek teljesítésén túl kizárólag az Eladó előzetes írásbeli engedélyével használhatja fel.

A Felekre vonatkozó titoktartási kötelezettség a szerződéses jogviszony megszűnése után is fennáll.

A titoktartási kötelezettség kiterjed a Felek munkavállalóira az általuk igénybe vett alvállalkozókra és közreműködő harmadik személyekre is.

A Vevő köteles a fenti személyekkel az ÁSZF titoktartási rendelkezéseit megismertetni és a rendelkezések betartása érdekében szükséges intézkedéseket megtenni.

A Felek megállapodnak, hogy nem minősül a titoktartási kötelezettség megszegésének a titoktartás körébe tartozó információk jogi és pénzügyi tanácsadás keretében történő felhasználása.

Felek tudomásul veszik továbbá, hogy ha az adatszolgáltatást jogszabály, vagy jogerős hatósági, bírósági határozat rendeli el, az adatszolgáltatásra kötelezett személy annak terjedelméig köteles a megkereső hatóság rendelkezésére bocsátani az információkat.

 

16. A Szállítási szerződés hatálya, módosítása, megszüntetése

A jelen általános szerződési feltételeket a 2021. február 1-jét követő szerződésekre kell alkalmazni.

A Szállítási szerződés megrendelésben foglalt termékek szállítása és annak vételárának Felek által egymással szembeni teljesítésével szűnik meg.

Felek megállapodnak, hogy a Vevő a megrendeléstől - annak leadásától számított 24 órán belül akkor állhat el, ha az Eladó a teljesítést nem kezdte meg. Ez esetben kizárják a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (a „Ptk.”)  6:231. § (3) bekezdésének első mondatát.

 Az Eladó elállhat a Szállítási szerződéstől, ha a Szállítási szerződés teljesítése olyan, előre nem látható objektív okokba, nehézségekbe ütközik vagy olyan többletköltségekkel járna, hogy a teljesítés tőle nem várható el. Ilyen okok lehetnek például a gazdasági helyzet, forint és/vagy devizaárfolyamok, jogszabályi előírások, hatósági szigorítások hirtelen bekövetkező jelentős változásai.

Ha a Szállítási szerződés a teljesítése előtt a Feleknek fel nem róható okok (haláleset, hatósági korlátozások, természeti katasztrófa, egyéb elháríthatatlan külső ok stb.) miatt szűnik meg, a Felek az addig teljesített szolgáltatásokat, illetve költségeket elszámolják egymással.

 Az Eladó nem vállal felelősséget a vis maiorból (természeti katasztrófák, nemzetközi járványügyi helyzet, háború, forradalom, felkelés, közlekedési útvonal lezárása, behozatali-kiviteli tilalmak, devizakorlátozások, embargó, bojkott, a szerződésszerű teljesítést lehetetlenné tevő súlyos üzemzavarok) eredő, vagy egyéb olyan károkért, melyekkel összefüggésben bizonyítja, hogy azt ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható körülmény okozta, és amely körülményekkel kapcsolatban nem volt elvárható, hogy azt az Eladó elkerülje vagy az így bekövetkező kárt elhárítsa.

A vevő részéről kártérítés követelésére a Ptk-ban és az egyéb jogszabályokban meghatározott esetekben, így különösen a szándékosan vagy súlyosan gondatlanul okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegés esetén van lehetőség. A vásárlónak a kártérítés követelésével összefüggésben bizonyítania kell

- a szerződésszegést, mint a károkozó magatartást,

- azt, hogy a kár a szerződésszegés következménye volt, és

- a bekövetkezett vagyoni kár mértékét.

Bármelyik Fél súlyos szerződésszegése esetén a jelen szerződés rendkívüli felmondásának van helye, mely írásban gyakorolható.

 Az Eladó jogosult a Szállítási szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy ennek hiányában a már leadott Megrendeléseket lemondani, ha a Vevő ellen végrehajtási, csőd, felszámolási, vagy végelszámolási eljárás indul, illetve ha az illetékes cégbíróság a Vevő hivatalbóli törlése iránt eljárást indított. Egyéni vállalkozó esetébenaz Eladó jogosult a szerződés azonnal hatállyal akkor is felmondani, ha az egyéni vállalkozói tevékenységét szünetelteti, azt megszüntette, vagy az bármely okból és módon megszűnt.

 

17. Kapcsolattartás, együttműködés

A Megrendeléssel kapcsolatos hivatalos elérhetőségek:
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 1.

E-mail: kapcsolat@emus.hu
Telefonszám: 06 70 323 1278
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8-16 óra között érhető el.

 Az Eladó a szerződéses nyilatkozatokat elektronikus úton e-mailben vagy postai levélküldeményként fogadja el a hivatalos elérhetőségein. Az Eladó a nyilatkozatait a Vevő képviseletében eljáró személy által végrehajtott regisztráció során  megadott hivatalos elérhetőségekre küldi meg.

A Felek a Szállítási szerződés teljesítése érdekében kötelesek egymással kölcsönösen együttműködni.

Vevő köteles a Szállítási szerződés vonatkozásában kijelölt kapcsolattartó személyében, a hivatalos adataiban bekövetkezett, a szerződésszerű teljesítést érintő minden változást (cégnév, székhely, telephely, bankszámla, stb.) haladéktalanul, de legkésőbb a változás hatálybalépését követő öt (5) napon belül az Eladónak írásban bejelenteni, vagy a felhasználói fiókban módosítani. Ennek bármely okból történt elmaradásából eredő minden kárért a mulasztó fél tartozik felelősséggel.

 

18. Záró rendelkezések

 Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, a folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének napján érvényes ÁSZF az irányadó.

Eladó a jelen ÁSZF bármely módosítását a változás hatályba lépését legalább 15 nappal megelőzően nyilvánosságra hozza a Webáruházban. A Felhasználói Fiókkal rendelkező Vevő esetén az ott megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben értesíti róla a Vevőt. A módosítást követően a Vevő által elküldött új megrendelés alapján az Eladó a módosított ÁSZF-et Vevő részéről elfogadottnak tekinti.

AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, egyebekben a megrendelés elfogadásáról szóló e-mailben is megküldjük.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jog, elsősorban a Ptk, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a a biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz-ellátás, valamint a gyógyszerforgalmazás általános szabályairól szóló 2006. évi XCVIII. törvény valamint az emberi felhasználásra kerülő gyógyszer, illetve gyógyászati segédeszköz ismertetésére, az ismertetői tevékenységet végző személyek nyilvántartására, és a gyógyszerrel, gyógyászati segédeszközzel kapcsolatos, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatra vonatkozó részletes szabályokról szóló 3/2009. (II. 25.) EüM rendeletrendelkezései irányadók.

Felek törekednek arra, hogy a szerződésből eredő vitáikat békés úton rendezik.

A Felek jelen szerződésből eredő jogvitáik intézésére az Eladó székhelye szerint illetékes és hatáskörrel rendelkező Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.